05 maart, 2007





Vandaag had ik weekeinddienst samen met Mirjam en Judith. We gingen er vol verwachting heen omdat iedereen die al geweest was, het heel leuk hadden gehad, en hadden niet veel schoon hoeven te maken. Ze mochten heel veel dieren vast houden, Nou wat een lol hadden wij zeg.
We moesten eerst de cavia’s en de konijnen schoonmaken en voeren, maarja het hele hok leeg halen is veel te duur dus moeste we maar 1 voor 1 de poepjes er uit vissen:S:S beetje zinloos maar we hebben t natuurlijk gewoon netjes gedaan.
Toen we daar mee klaar waren gingen we de ‘rodents’ doen: knaagdieren. Gelukkig hoefde we hier alleen maar te voeren anders waren we weer heel lang bezig geweest om al die beesten te vangen ( vooral de ‘chipmunks’ : eekhoorntjes)
Toen we hier mee klaar waren hadden we een uurtje lunch pauze en daarna gingen we weer lekker verder. De chinchilla’s waren nu aan de beurt, en ja hoor lekker schoon maken die hokken.
Hehe eindelijk zijn we klaar voor de reptielen :D, het werd al meteen leuker. Ze gingen dieren er uit halen voor ons zodat we konden zien wat voor een dieren het waren en hoe ze aanvoelde. Echt heel raar de een was heel glad, de ander ruw, de ander weer hard. Echt heel leuk hoe alle reptielen anders aanvoelde terwijl ze wel veel op elkaar lijken. Toen moesten we ze allemaal voeren. Hierna hebben we nog slang vast gehouden, echt gaaf!! Voelt echt heel raar aan heel glad maar ook ruw en je voelt zijn spieren als hij over je beweegt, echt leuk.
Ook hebben we Harry vast gehouden een leguaan ofzo uit de film Harry potter 2 haha echt leuk. Dus snel allemaal kijken in de film of je m ziet!!


Toen de reptielen klaar waren hebben we de ezels en het welsh pony’tje binnen gezet, en gingen daarna nog ff bij de fretten kijken, ieh rare beesten maar!! Ik heb er wel 2 vast gehouden. Ook gingen we nog kijken bij het buiten gedeelte voor de schildpadden, dit was echt heel mooi.

Eenmaal hier mee klaar nog ff de laatste bezem en mop door het gebouw en klaar waren we alweer. Er was een ziek vogeltje, die kon niet vliegen en die hebben we terwijl we binnen bezig waren elke keer bij ons gehad. En hij vond mij echt heel aardig, ging op me schouder zitten enzo, en heeft op me gepoept haha dat betekent dat hij zit op zijn gemak bij me voelde.
Nou dat was t weer voor vandaag, morge gaan we (rianne en ik ) naar warwick LOPEN. Is uhm zo’n 7mijl van hier dus dat is zo’n 12/13 km moet te doen zijn toch. Nou ik laat nog wel weten hoe dat afloopt.






(dit is zaterdag avond al getypt )

Geen opmerkingen: