05 september, 2007

veel te lang geleden

nou het is al weer even geleden dat ik wat getypt heb dus ik dacht laat ik maar weer eens iets op mijn blog zetten.

nou ondertusse weer terug uit engeland natuurlijk, t was echt geweldig vooral de schapenstage.
de stage in nederland was ook echt super!!
ik heb heel veel gezien en mogen doen. en ze vonden mij blijkbaar ook leuk want ik heb nog 3 weken vakantie werk gedaan, ik voelde me al echt een beetje dierenarts assistente.

ohja ik heb ook nog leuke mensen leren kennen
marieke werkt ook bij de driehoek en is voor haar hobby fotograaf.
nou is ze afgelopen zaterdag naar stal geweest om fotos te maken en ik ben echt heel benieuwd hoe ze zijn geworden !!
ja de zomervakantie zit er ook al weer op
we hebben niet zoveel gedaan, johan had maar twee weekjes vakantie en we zijn niet eens weg geweest
maar we hebben wel heel veel huisjes gekeken, en er zaten ook wel hele leuke tussen. maar ik ben er nog niet helemaal uit welke t moet gaan worden

afgelope maandag alweer de boeken opgehaald
en komende maandag moete we weer gaan beginnen
ik heb er wel weer zin in hoor, ik moet gewoon me laatste stage in gedachte houden hoe leuk het was.

nou zo heb ik wel weer genoeg verteld en ik zal proberen de blog beter bij te houden.

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi gina mischien idee die mooie foto op je blog te zetten van springen okki