10 mei, 2008

week 3

onder tussen is week drie al weer voorbij
dat betekend nog 7 weken te gaan

het is nog steeds aardig rustig om mijn stage
het word hopelijk snel drukker want daar ben ik hier natuurlijk voor
afgelopen donderdag ben ik naar een andere praktijk geweest
die hoort wel bij mijn praktijk maar is veel groter
het was echt heel mooi en groot
heb hele leuke operatie gezien en werd ook nog beetje uitgelegd hoe of wat
hopellijk kan ik hier vaker naar toe en kan ik dan ook zelf wat meer dingen doen
want nu kon ik alleen maar toe kijken omdat ik niet wist waar alles te vinden was.

donderdag avond zijn we met de praktijk uit eten geweest (naar de chinees
was heel gezellig maar wel moeilijk om iedereen bij te houden als ze zo aan t kletsen zijn in t engels
lekker gegeten en daarna nog wat gedronken

gister avond met vrienden van Jes (dochter van Pip waar ik verblijf) en judith naar de pup geweest.
was super gezellig
vandaag lekker rustig aan genieten van t zonnetje
en ga vanmiddag met judith naar rugby fietsen
hopelijk komen we daar heel aan, aangezien we aan de andere kant van de weg moeten fietsen als dat we gewend zijn
haha
maar zal wel goed komen

meer heb ik niet te vertellen
dikke knuffel en tot snel

Geen opmerkingen: