29 april, 2008

onder tussen al weer anderhalve week in engeland
afgelopen week is het heel erg rustig geweest op de praktijk
niet echt leuk dus!
vandaag heb ik eindelijk mijn uniform gekregen (moet m nog ff passen)
ook heb ik een naamplaatje ben ik heel erg trots op:D
afgelopen vrijdag heeft Pip me meegenomen naar een puddingclub
hier ga je allemaal toetjes proeven en moet je aan het einde een winnaar kiezen
het was echt heel leuk en lekker

zaterdag ben ik naar mijn boer van vorig jaar geweest
was echt super leuk om iedereen weer te zien
en natuurlijk weer met de schaapjes gewerkt
kon meteen weer beginnen en het was alsof ik nooit weg was geweest
ook hadden we geluk met het weer, was supper lekker weer
alleen zondag middag ging het hard regenen
zondag gingen we met zijn allen uit eten tussen de middag
zoals ze dat in engeland doen roastdinner
was heel lekker en gezellig

daarna was het helaas tijd om weer terug te gaan
maar ga zeker nog een keer terug in de tijd dat ik hier ben

dat was het denk ik wel weer
xx gina

1 opmerking:

Anoniem zei

He Gina wat hoor ik nu heb je een uniform maak een Foto!!!! wil dit wel eens zien xx mams