18 juni, 2008

week 9 nog 10 daagjes

wauh nu gaat t echt snel
al weer in week 9 een na laatste week
vorig weekend met mirjam naar birmingham geweest
was echt heel gezellig maar super druk
in één winkel stond echt zo'n lange rij denk wel 50 mensen als t niet meer was
we zijn meteen weer naar buiten gegaan omdat we toch niet in zo'n lange rij wilden gaan staan haha
was wel heel gezellig en lekker weer
aan t einde van de middag zijn we naar mij gegaan en lekker uit wezen eten
was heel lekker
zondag heerlijk de hele dag van t mooie weer genoten (zonnebaden)
en natuurlijk weer verbrand zoals altijd
nog ff een wandeling naar rugby gemaakt en lekker mcflurry gehaald Hmmm
lekkere zondag roast dinner met z'n alle (pip, jes, keith, owen, judith, mirjam en ik)
was heel lekker en gezellig
maarja aan alles komt een eind en savond werd mirjam weer op gehaald door der boer

afgelopen weekeind ben ik naar de boer geweest
was super leuk
we gingen schapenscheren op zaterdag en ik heb wol gerold best wel leuk!!
en ik heb ook aan t einde 1 schaap geschoren
mark heeft m wel voor me omgedraait maar verder helemaal zelf ging best goed
best wel lastig hoor zo'n groot schaap moest helemaal uitrekken
haha
had boterkoek voor ze gebakken en ze vonden het een 'supercake' haha ze vonden t heel lekker!!
zondag heeft Ann me meegenomen naar de cotswolds naar plaatsje broadway
was een heel knus schattig plaatjes met allemaal winkeltjes
was ook weer heel gezellig en gelukkig ook nog mooi weer
helaas moest ik zondag weer afscheid nemen maar heb beloofd terug te komen
waarneer dat weet ik nog niet
heb ook gezecht dat ze maar naar nederland moeten komen maar mark wil niet vliegen haha watje

onder tussen week 9 alweer aangebroken en ben echt met de laatste dingentjes voor school bezig
alles wat ik tegen kom en ik nog moet doen, doe ik ook
zo hou ik mezelf teminste bezig

tot snel

Geen opmerkingen: